Dobrodošli u moj prvi post, ja ću za sada ostati anonimna, ali to neće remetiti moj rad.
Moj prvi post želim da posvetim jednom drogerijskom brendu AURA i samim tim da vam kažem par reči o nekolicini njihovih proizvoda.

Prva stvar koju želim da predstavim, jeste paleta za konturisanje lica. Ona sadrži fiksator za korektor, highlighter, bronzer i tamniju varijantu pudera za definisanje kontura. Paleta se pojavljuje u 2 nijanse, FAIR i DARK. Ja posedujem fair paletu, zbog mog izrazito svetlog podtona. Postojana su sva četiri proizvoda u sklopu palete, da ne bi pričala o svakom pojedinačno, uglavnom dosta dobro obavljaju posao. 
Cena palete 795RSD, dok je na zvaničnom sajtu 739RSD.






Naredni proizvod o kome želim da govorim je paleta, koja se sastoji od 12 nijansi. U pitanju je paleta koju ja posedujem - precious nude nijanse. Pored ove, postoje još dve vrste nijansi, romantic sunset i luxury dark. Aura je opet oduševila postojanošću i kvalitetom. U sklopu palete dobijate dvostranu četkicu, koja je takođe upotrebljiva za razliku od većine drugih paleta koje kupujete. Nijanse su upotrebljive, kako za dnevni, tako i za noćni look i opet da ponovim da su neverovatno postojane i da je pigmentacija vrhunska.
Cena je oko 1,500RSD, a na Aurinom sajtu iznosi 1,347RSD.






Poslednja, ali ništa manje bitna stvar jeste duo senka za obrve. Dovoljno je sasvim malo proizvoda da bi moje obrve bile dovoljno popunjene. Moja nijansa je opet najsvetlija, ali postoje tamnije nijanse 02 i 03, koje odgovaraju većini. Senku nanosim takođe Aurinom četkicom, čija se cena razlikuje za nekih 20RSD u odnosu na drogerije i zvanični sajt. Nisam imala priliku da posegnem za gelom za postojanost, jer sama senka je veoma postojana i jedina nijansa koja odgovara bar meni, da mi obrve u skladu sa licem i kosom, ne bi izgledale veštački.
Cena ovog proizvoda na zvaničnom sajtu je 603RSD, dok je cena u drogeriji oko 650RSD.




To bi bilo sve što se tiče mog prvog posta. Moju stvarnu opsesiju Aurom shvatićete kroz moj dalji rad. Cenim što Srbija ima brend koji se može porediti sa nekim od svetskih brendova, kada je kozmetika u pitanju. Cene u odnosu na sajt i drogerije se ne razlikuju previše, ali želim da napomenem da ukoliko želite da poručite neke od Aurinih proizvoda, iskoristite priliku na njihovom sajtu, koja nudi besplatnu isporuku pošiljke u iznosu većem od 1,000RSD.

BUSINESS: miaacosaa@gmail.com

Коментари

  1. Pre svega želim da ti poželim dobrodošlicu u blogosferu! Naravno da tvoja anonimnost neće remetiti tvoj rad jer donekle svi mi težimo toj anonimnosti koliko god je to moguće, zar ne? Što se tiče ovih proizvoda, mislim da su presavršeni, počev od palete za konturisanje. Jedino nisam zadovoljna Aurinim puderima jer se teško razmazuju, tj. previše su gusti.
    Prelepo pišeš i podržavam te!

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na lepim rečima. Ja koristim Aurin puder Cover me! i on mi je odličan. Preporučila bih ti Aura Refresh me! puder koji je ima laganiju teksturu i dosta je redak, a ipak se lepo nanosi i prilagođava se koži.☺

      Избриши
  2. Doobrodošla! Odlican post. Prijavila sam se na tvoj blo zaista je divan. Želim ti puno uspjeha u daljnjem blogovanju!

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega zelim ti uspesan pocetak u ovom blog svetu, nemoj odustati.
    Tvoj blog je jako lep i izgleda profesionalno sa ovim crno-belim bojama.
    Sto se tice posta, odlicno si ga uradila za prvi post.
    Ja imam puno aurinih proizvoda, takodje imam tu prvu paleticu za konture i zadovoljna sam bronzerom i konturom ali ne i hajlajterom, okej je ako neko voli slabije. Imam i neke cetkice kojima sam i zadovoljna i ne, kako koja.
    Jako mi se svidja ova paletica sa senkama, merkala sam je u liliju ali imam puno paleta tako da ce i ona sigurno nekad doci na red. :)
    Zapratila sam te. <3
    Pogledaj moj blog ako zelis i zaprati: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marija, znači mi svaka podrška trenutno. Ja sam zadovoljna hajlajterom, jer ne stavljam mnogo. Pratim te i imaš odličan blog!☺

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови